Salut! Pentru a avea access la toate optiunile forumului trebuie sa te inregistrezi aici!
Results 1 to 3 of 3

Hybrid View

Proaspat posesor de iDevice Array
    Feedback Score
    0
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

0 Not allowed! Not allowed!

3g unrestrictor, merge cu cosmote?

Salut, sper ca voi gasi raspuns la intrebarea care o pun, sincer am dureri de cap de cand ma chinuiesc sa rezolv aceasta situatie. Ok, deci am un iphone 5, versiunea 7.1.2 cu jailbreak, precizez ca folosesc cydia de ceva ani (deci nu sunt un "incepator" in jailbreak, cydia...). Aici e intrebarea, am descoperit de ceva vreme 3g unrestrictor, e un tweak care "debrida" internetu 3g, acest tweak face sa creada aplicatia alesa ca e in wifi si "zboara" netu, sunt pe reteau cosmote am ales extraopiunea internet 3g nelimitat cu 3 euro un net de cacat abea se misca dar am ales acest net de 3 euro ceam zis ca merge 3g unrestrictor, am setat configurarea APN pentru internet 3g pe saitul http://unlockit.co.nz cu APN Cosmote (WnW) am inteles ca singura setare care merge cu netu de 3 euro nelimitat este aceasta Cosmote (WnW), apoi este setari pentru alte tipuri de internet 3g, 3g 5 euro cu 1Gb trafic, 9 euro cu 2Gb trafic... Pentru setarile APN la aceste extraoptiuni este Cosmote (broadband), explic mai in detali pentru toata lumea poate ajut chiar pe viitor pe alti... Deci sa revenim la subiect, iphone 5, ios 7.1.2, jailbreak, retea cosmote, internet 3g 3 euro setari APN Cosmote (WnW), am instalat 3g unrestrictor dar nu merge nu stiu dela ce poate sa provina ca am urmar toate etapele pentru instalare, pentru satari dar tot nu merge! Aici vine intrebarea, stie cineva dece nu merge? Ofi dela setari cosmote care leam facut? Ofi dela netu de 3 euro nelimitat care lam nu so potrivi cu 3g unrestrictor? Mam informat despre acest 3g unrestrictor pe ce sait am fost e laudat deci nu e un gen de Fake... Sper ca voi avea un raspuns la intrebari si poate chiar o solutie arfi minunat. Aaa daaa era